دانلود The Pirates Band of Misfits BluRay 1080p انیمیشن دزدان دریایی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 
دانلود The Pirates Band of Misfits BluRay 1080p انیمیشن دزدان دریایی
|  انیمیشن ( دزدان دریایی ) محصول 2012 با کیفیت BluRay 1080p |

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

|به همراه زیرنویس فارسی  |

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی، خانوادگی
سال انتشار :2012
ستارگان: Hugh Grant, Salma Hayek and Jeremy Piven
کیفیت :فوق العاده BluRay 1080p
انکودر : GHD@Ganool

زیرنویس فارسی :دارد
اطلاعات کامل: IMDB
امتیاز: 6.8
زبان: انگلیسی
خلاصه داستان :
انیمیشن درباره یک دزد دریایی است که تصمیم می گیرد در یک مسابقه مهم شرکت کند تا بر رقیبان دیرینه اش غبله کند.او قصد دارد جایزه بزرگ دزدان دریایی را بدست بیاورد. اما زمانی که او و خدمه اش به سمت محل برگزاری مسابقه حرکت می کنند از لندن سر در می آورند و .....

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://donyayebazi.net

دانلود آهنگ جدید گوگوش به نام هیاهو
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود آهنگ جدید گوگوش به نام هیاهو – download new music

googoosh hayaho دانلود آهنگ جدید گوگوش به نام هیاهو

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۹۲ | حجم : ۷٫۱ مگابایت

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ | حجم : ۴٫۷ مگابایت

http://donyayebazi.net

دانلود فيلم نتیجه فینال آکادمی موسیقی گوگوش
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

googoosh music academy دانلود فيلم نتیجه فینال آکادمی موسیقی گوگوش

جهت دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

vasivtg45lp0ovtmn219 دانلود فيلم نتیجه فینال آکادمی موسیقی گوگوش دانلود فيلم نتیجه فینال آکادمی موسیقی گوگوش

sw3p8g5clw8j2d2aeghu دانلود فيلم نتیجه فینال آکادمی موسیقی گوگوش پسورد فایل : donyayebazi.net

http://donyayebazi.net

بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

این بار در سایت دانلودها بازی گرافیکی و بسیار زیبای Secret Agent Clank را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی که از گرافیک بالایی برخوردار است به صورت مرحله ای بوده که شما باید در نقش یک روبات از پس مراحل دشوار بازی عبور نمایید . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۱٫۰۳ گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Secret Agent Clank بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP

 

 

 

Secret Agent Clank small 01 بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP  Secret Agent Clank small 02 بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP

Secret Agent Clank small 03 بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP  Secret Agent Clank small 04 بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP

 

caution بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP توجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید .

 

download بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP     دانلود :       Rapidshare        Direct Link

 

http://donyayebazi.net

دانلود پکیج بازی لاک پشت های نینجا TMNT
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->




لیست بازی های این مجموعه :
1.TMNT 2003
2.Teenage Mutant Ninja Mutant Melee (2005)
3.Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battle Nexus (2004)
4.Teenage Mutant Ninja Turtles: The Video Game (2007)
به صورت لینک های جداگانه
 




نام بازی: Teenage Mutant Ninja Turtles
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2003 - 2007
تاریخ انتشار در آمریکا : 2003 - 2007
تاریخ انتشار در اروپا : 2003 - 2007
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English/Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami Digital Entertainment
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : Konami Digital Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه مجموعه ای شامل تمامی مجموعه بازی های لاک پست های نینجا را برای شما آماده کرده ایم . لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (به انگلیسی: Teenage Mutant Ninja Turtles) یا به طور مرسوم‌تر لاک‌پشت‌های نینجا (به انگلیسی: Ninja Turtles)، همچنین لاک‌پشت‌های قهرمان داستانی درباره ۴ لاک‌پشت جهش‌یافته انسان‌گون (به نام‏‎های میکل‌آنجلو،لیوناردو،دوناتلو و رافائلو ) است که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) . که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند.
دانلود رایگان بازی جدید  TMNTو ادامه ی نقد در ادامه مطلب...

براي خرید پکیج بازی لاک پشت های نینجا TMNT  در 2 دي وي دي  به قیمت 4000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gifپشتیبانی تلفنی 02177596860


آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند. این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب کمیک استریپ آفریده شد و بعداً از روی آن مجموعه پویانمایی، فیلم، بازی رایانه‎ای، اسباب‌بازی و دیگر محصولات ساخته‌شد. لیوناردو از چشمند و مچ بند آبی استفاده می کند. وسیله دفاعی او در این پویانمایی شمشیر نینجا است. لیوناردو سر گروه لاکپشت ها است . میکل‌آنجلو از چشمند و مچ بند نارنجی استفاده می کند. وسیله دفاعی او در این پویانمایی نانچیکو است . دوناتلو از چشمند و مچ بند ارغوانی ( بنفش) استفاده می کند. وسیله دفاعی او در این پویانمایی نوعی چوب (bō) است. دوناتلو باهوشترین لاکپشت است و از تکنولوژی و علوم سر رشته دارد و در این داستان بسیاری از کارهای فنی و علمی را او به عهده دارد . رافائلو یا راف از چشمند و مچ بند قرمز استفاده می کند. وسیله دفاعی او در این پویانمایی نوعی خنجر (Sai) است . اگر کمی اهل هنر باشید به خوبی متوجه می شوید اسامی این 4 لاک پشت نینجا از هنرمندان و نقاشان قدیمی گرفته شده است. این 4 لاک پشت توسط استاد خود با نام استاد Splinter مهارت مبارزه را کسب کرده و تبدیل به نینجا شدند. محل استقرار این 4 نفر در فاضلاب های منهتن قرار دارد. این 4 نفر در برابر دشمنان و هیولاها و مهاجمین سیاره ما مقابله کرده و به مبارزه می پردازند، در صورتی که خود را به طور کامل از جامعه دور کرده اند. لئوناردو: لئوناردو در واقع رهبر گروه نینجا هاست. لئوناردو ماسکی آبی بر روی چشمان خود قرار می دهد و در استفاده از شمشیر تبحر خاصی دارد. اسم این شخصیت از لئوناردو داوینچی گرفته شده است. رافائل: ضد قهرمان این تیم رافائل هست و بیشتر اوقات مخالف این است که درگیری رخ دهد. رافائل ماسکی قرمز بر چشمان خود قرار داده و تبحر خاصی در استفاده از شمشیر سه سر دارد. اسم این شخصیت از نقاش بزرگ، رافائل گرفته شده است. مایکل آنجلو: این شخصیت خوش روحیه ترین فرد گروه هست. او عاشق خواندن کتاب های کمیک و خوردن پیتزا است. او ماسکی نارنجی بر چشمان خود می زند و تبحر خاصی در استفاده از نانچاکو دارد. اسم این شخصیت از مایکل انجلو بوناروتی گرفته شده است. دوناتلو: او شخصیتی دانشمند، مخترع و آشنا به تکنولوژی روز است. او کلا نینجایی باهوش می باشد. او ماسکی بنفش بر چشمان خود دارد و تبحرش استفاده از چوب می باشد. اسم او از دوناتو دنیکولو دبتو باردی (di Niccolo di Betto Bardi Donato) نقاش ایتالیایی گرفته شده است. استاد Splinter: او استاد این گروه می باشد. او یک موش است و راه نینجا شدن را به لاک پشت ها یاد داده است. او خودش از استاد بزرگ نینجوتسو (Hamato Yoshi) این سبک مبارزه را یاد گرفته است.....




راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید


راهنمای نصب بازی TMNT :

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی TMNT 2003 :
دانلود


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Mutant Melee (2005) :
دانلود


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battle Nexus (2004) :
دانلود قسمت اول - دانلود قسمت دوم


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Video Game (2007) :
دانلود قسمت اول - دانلود قسمت دوم










 دانلود پکیج بازی لاک پشت های نینجا TMNT دانلود پکیج بازی لاک پشت های نینجا TMNT

 

http://donyayebazi.net

دانلود انیمیشن ایرانی تهران ۱۵۰۰ ، Tehran 2121
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود انیمیشن ایرانی تهران ۱۵۰۰ ، Tehran 2121

79502643030972393544 دانلود انیمیشن ایرانی تهران ۱۵۰۰ ، Tehran 2121

 

دانلود تیزر اولین انیمیشن بلند ایرانی تهران ۱۵۰۰ ، Tehran 2121

انیمیشن ” تهران ۱۵۰۰ ” به کارگردانی بهرام عظیمی که شهر تهران را در سال ۱۵۰۰ شمسی به تصویر می‌کشد، از شخصیت‌ و کاراکترهای بازیگران مشهور سینما هدیه تهرانی، بهرام رادان، مهران مدیری، گوهر خیراندیش، مهتاب نصیرپور، محمدرضا شریفی‌نیا، حبیب رضایی و حسام نواب‌صفوی بهره گرفته شده و این بازیگران نقش‌های خود را دوبله کرده‌اند.
فیلمنامه ” تهران ۱۵۰۰ ” را امیر مسعود علمداری و بهرام عظیمی با مشاوره محمد رحمانیان، پیمان معادی و حبیب رضایی نوشته‌ اند . فیلم در ژانر کمدی است و داستان آن درباره گذشته و حال پیرمردی ۱۶۰ ساله به نام اکبرآقا (مهران مدیری) است و زمان داستان ۱۵ روز قبل از تحویل سال ۱۵۰۰ هجری شمسی است . در سال ۱۵۰۰ ربات‌ها در کنار مردم زندگی می‌کنند و آدم‌ های پولدار می‌توانند با امکانات پیشرفته پزشکی تا ۱۶۰ سال زندگی کنند !

دانلود با لینک مستقیم | لینک کمکی ۱

 حجم : ۱۳ مگابایت
 فرمت : FLV
 پسورد : www.clip4u.org
http://donyayebazi.net

Chicken Invaders 3
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

یک بازی خیلی باحال گذاشتم به نام Chicken Invaders 3 که اگه یک بار بازیش کنی دیگه معتادش میشی تا آخر تابستونم ولش نمیکنی

 

 حجم: 13 مگابایت

دانلود بازی 

http://donyayebazi.net