دانلود فیلم آموزش آمادگی جسمانی Download Insanity Asylum Workout
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

آمادگی جسمانی به معنی داشتن قلب، عروق خونی، ریه و عضلات سالمی و فرد می تواند به بهترین نحو، کارها و وظایف محوله اش را انجام داده و با شور و نشاط در فعالیتهای ورزشی و تفریحات سالم شرکت کند. باید توجه داشت این تعریف شامل عامه مردم می شود. اما زمانی که صحبت از بخش ورزشی و ورزشکار در میان باشد، عواملی چون تغذیه مناسب و کافی، نوع کار، میزان استراحت، نداشتن اضطراب و فشارهای عصبی بسیار با اهمیت بوده و نمی توان نقش آنها را در برنامه یک ورزشکار نادیده انگاشت.

دانلود فیلم آموزش آمادگی جسمانی Download Insanity Asylum Workout
 

حال به بیان فاکتورهای آمادگی جسمانی که شامل 4 فاکتور بوده، می پردازیم و هر چه این فاکتورها در ورزشکاران بالاتر باشد، در بازدهی مهارت های ورزشی آنها تاثیر بسزایی دارد. مهم ترین این فاکتورها، استقامت قلبی و ریوی و یا به عبارت دیگرهمان نام آشنای "توان هوازی" است. یعنی جذب اکسیژن به مقدار کافی جهت فعالیت های طولانی، داشتن قلب قوی جهت رساندن خون کافی در هنگام فعالیت های سنگین و طولانی مدت مثل دوهای بلند (ماراتن) قایقرانی در مسافت های زیاد.

با این مجموعه آموزشی THE ASYLUM
شما تنها در ۳۰ روز ، می توانید قوی تر ، سریع تر و چالاک تر شوید ! ورزش با آموزش هایی که به شما در این ۳۰ روز داده می شود ، خود را به سطح بالاتری از آمادگی جسمانی می رسانید که بسیار قابل درک بوده و کارایی ورزشی شما را بیش از پیش افزایش می دهد. شما در این مجموعه آموزشی ، ۶ آموزش ورزشی را پیش رو خواهید داشت : ۱) سرعت و چالاکی ۲) پرش به سمت بالا ۳) کشش ۴) قدرت ۵) تمرینات روزانه جدید ۶) بازسازی داخلی بدن ...

برای دانلود فیلم آمادگی جسمانی
به ادامه مطلب مراجعه نمایید..
  

برای دانلود فیلم آمادگی جسمانی اینجا کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

مير ميثم عمراني
ساعت17:02---19 مهر 1391
حجمشون خيلي زياده
پاسخ:ببخشید دیگه این دست ما نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: